mandag 15. september 2008

Pannelugg or not pannelugg, thats the question!

Det er lenge siden jeg har klart å komla ræva mi til frisøren min for å klippe luggen, men i det siste har jeg begynt å vurdere om jeg skal ha lugg eller ei, og jeg blir rett å slett ikke klok. Tankene har svirret til kanskje en mellomting? en råskeiv pannelugg som dekker nesten heile trynet/panna, eller om e bare skal ha den rett ned som før, elller bare tynn den litt ut og sleik den på sida helt til den er blitt nok lang..  Her er da to bilder av meg tatt for 2 dager siden mens jeg teste ut kamraet på maccen som jeg endelig har forstått meg litt på... 


Og her er da to bilder med lugg.... 








Så pannelugg or not pannelugg, thats the question. svar!

2 kommentarer:

Marthe sa...

Du passer så utrulig bra med pannelugg Amalie:D Har akkurat samme problemet:P vet aldri hva jeg skal ha:P

Zerda sa...

Jeg syns faktisk du kledde bedre å ikke ha lugg. Men det var fint med også =3