lørdag 6. september 2008

Arbeidshelg

Denne helgen er det min arbeidshelg, skulle egentlig ikke være det ifølge den nye turnusen min, men den ble ikke godkjent av arbeidstilsynet, så måtte ha arbeidshelg denne helgen. Det har vært en fin arbeidssdag igrunn, Jeg og min kollega har fått gjort en del av det lille ekstra i dag med pasientene og da er det alltid kjekkt å gå hjem etterpå. I morgen skal jeg ikke på jobb får 15.30 så det blir litt deilig, må kanskje presse inn en treningsøkt før den tid og kanskje gjøre litt skolearbeid. 

Planen på denne lørdagskveld var å ikke lese et ord i skolebøkene, skulle bare ordne noe i permen, men endte opp med å jobbe med en oppgave om blodtransfusjoner, fanken altså, det er slitsomt å være skolenerd. Så nå skal jeg slappe av litt og se litt videre på Greys Anatomy og sikkert legge meg alt for tidlig i dag også, men det er igrunn litt godt å bare ligge i sengen. 

Men men, må må jeg skifte dvd eller så må jeg høre på " nobody knows when they might wake up" sangen på greys, og den er litt sånn borre inn i hjernen sang. 


Ingen kommentarer: