onsdag 10. september 2008

Øvelsesposten!

I dag har halve klassen vært i øvelsesposten og øvd på ulike prosedyrer som skal gjøres når vi skal i sykehuspraksis om bare noen få uker, før de kaster oss ut i praksis skal vi også ha en praktisk test i disse øvelsene hvor vi skal gjennomføre den prosedyren vi trekker mens en lærer er sensor, det var grusomt skummelt i fjor og gatantert blir det minst like skummelt i år! Vi har øvd på EKG, blodtransfusjoner, infusjoner, venekanyler, venøse leggsår, kirurgiske sår, dren og suturer +++  Det er kanongøy å øve sammen med gruppen! Jeg glemte desverre kamraet men det skal taes med på fredag, så da kommer det noen bilder fra alt dette vi driver på med i øvelsesposten:) 

Ellers har jeg da organisert klesskapet mitt, og har i den anledning tatt bilder av mine topp tre antrekk, jeg har desverre ikke tatt de på meg, men de er no iallefall der!:) I morgen tenker jeg at mine topp tre vesker kommer, sitter å tenker over det nå hvilke som gjelder, men har mildt sagt noen å velge i! 

Her er mine topp tre! Den ene er en tunika/kjole fra H&M med frynser, som jeg bare elsker! Jeg har den faktisk i rosa også! Den kjøpte jeg først og fremst fordi Carrie Bradshaw har en svært lik i sex and the city sesong 6! Det andre plagget er et skjørt fra Tiffany Alana som jeg har kjøpt fra USA, elsker det skjørtet! Det siste plagget jeg virkelig elsker er den svarte og hvite toppen fra Marimekko, den kjøpte jeg da marimekko gjorde en kolleksjon for H&M. 







1 kommentar:

Marthe sa...

Takk og bukk Amalie :D viste ikke at du hadde blogg:D Blogglesing er kjempgøy, skal begynne å lese din også:D