mandag 29. september 2008

Besøk av Anja og Lisa<3

I helgen har jeg hatt besøk av Anja og Lisa, mine to hærlige bestevenninner. Helgen har mildt sagt vært preget av alkohol og konsekvensene den fører med seg. Fredag dro jeg å hentet de på togstasjonen, så dro vi på polet og kjøpte mat og litt diverse. Dro hjem og spiste og begynte å ta opp igjen for mye preiking! Så ordnet vi oss og begynte drikkingen, innimellom ble det selvfølgelig også noe singstar. Da vi dro på byen tenkte vi at vi skulle prøve scotsman, men da Anja skulle leite etter bankortet fant hun det ikke, vi prøvde ved at hun lånte mitt studentkort, men det var tydeligvis ikke gyldig som bevis, så vi tok taxi hjem for å hente kortet til Anja. Vi dro så rett til dubliners, der hadde vi det knallkoselig! Vi klarte tilogmed å invitere en bartender til å komme på vors neste dag. Så dro vi videre, planen var Metro meeen der var det inngangpenger så det gadd vi ikke. Så spaserte vi til scotsman, men da fikk Anja beskjed om at hun var for full til å komme inn, og at hun måtte ta seg noen runder å lufte seg, etter noen lufterunder prøvde vi på nytt, og da ville vi sluppet inn, men da mistet anja alt ut av vesken sin så da bare snudde hun å gikk! Det verste av alt var at Anja var faktisk ikke så full! På vei hjem klarte vi å havne i bråk med en gjeng med polske menn! dramatisk aften. 

Lørdagsmorgen våknet vi alle sammen i senga og trodde at formen var god, enn så vel. Vi stod opp og var oppe en liten stund før vi bare gikk rett i senga igjen! Der sov vi helt til klokka 15.00, deilig? JA! Så etter en stund var det å hoppe i nytt tøy og kaste seg i gang med drikkinga. Merkelig nok kom Ala (bartenderen på Dubliners) med en kompis, cathrine kom, så kom karianne, tonje + 3 kompisser og etter en stund kom Christel! Det var et dritgøy vors! Så dro vi ut på tigertiger, hvor jeg kjøpte en flaske champis, drakk meg full og god, og måtte gå ut å sette meg ned for å få luft. Etter en stund dro vi å kjøpte kebab, og tvang min kjære samboer til å hente oss og kjøre oss hjem. Vi satt i stuen i to timer for å bli mindre full før vi hoppet i senga! det var nok lurt. Formen var ikke bra på søndag. 

En fantasisk helg! Det var grusomt når de dro igjen! Skulle gjort mye for å ha de her på fulltid. Noen bilder fra helgen:













 










1 kommentar:

Marthe sa...

hehehehehe ! hørtes ut som ei digg helg ja:D men søndagen hørtes det verre ut med:P syns de bare kunne vær der så kort:S