onsdag 3. september 2008

Kandidatnummer 9

I dag har vært en ganske fin eller faktisk en deilig dag! Begynte dagen med en liten forsovelse, men det var en god en, spiste litt frokost på skolen før vi hadde om sykepleie til barn, er ikke helt begeistret for andre barn enn lillebroren min Sebastian. Men lærte faktisk ganske mye i dag, etter det hadde vi om endorkine lidelser om om cancer mammae, kjempemasse å presse inn i hodet. 

Kl 14.00 skulle sensuren på eksamen tikke inn, og jeg hadde tenkt å sjekke med en gang, men pulsen var høy og var så nervøs at jeg utsatte det til timen var ferdig, da jeg gikk inn å sjekka kandidat nr mitt stod det: kandidat nr 9 = B, trodde jeg skulle svime av. Når jeg kom hjem dobbeltsjekka jeg at hadde huska riktig kandidatnr. Så nå er jeg fornøyd med et gjennomsnitt i B. :=) 

Så laga jeg en digg kyllingsuppe til middag, helt hjemmeslaga faktisk, vann + bulljong + kylling + grønnsaker + nudler + masse deilig krydder = vanvittig god kyllingsuppe! Og så har jeg vært på spinning! deeilig. Jeg har ikke lest i dag fordi jeg forbredte meg så godt til forelesningene i dag, og det var skikkelig deilig å ikke bruke hele ettermiddagen på lesing. NAM!  

Ingen kommentarer: