fredag 12. september 2008

KnØdeRen.

I dag var det hovedgruppe 2 sin dag å være på øvelsesposten, 2 av våre gruppemedlemmer var borte av ulike grunner, så vi var "bare" tre som var igjen da av min gruppe, i dag har vi ikke suset forbi alle postene, men vi har tatt oss god tid på EKG, perifer venekanyle og venøse leggsår og litt av suturer og dren, kjenner at panikken har roa seg litt ned i forhold til PT testen som er om ikke alt for lenge. 

Ellers fikk jeg en mail i går kveld angående et flyskrekk kurs jeg meldte meg på i fjor høst. SAS har to ganger i året kurs for meg som har vanvittig flyskrekk. Det koster hele 7000 kroner, så natta og formiddagen i dag gikk tankene mye til hvordan jeg skal klare å finansiere dette her, mamma skal "sponse" meg med 1000, samme skal pappa, resten har jeg tatt opp lån på i banken. SÅ den 29 september skal jeg fire timer etter en hel dag på Haukeland sykehus være på flesland sammen med likesinnende og lære om min største angst, flyet. 

I skrivende stund sitter jeg på knøderen som er den kafeen som ligger nærmest der jeg bor, det er et vanvittig koselig sted som ikke er alt for dyrt. Jeg sitter her og nipper til et glass deilig hvitvin mens jeg venter i tålmodighet på Cathrine, vi skal kun ta et par glass og sitte å prate og slappe av i kveld, vi har faktisk akkurat samme plan for morgendagen, men da tenkte vi å gå ut å spise først. Knøderen er et av mine favorittsted visst man bare skal sitte å gjøre som jeg gjør nå, sitte å messe på bloggen, lese en bok eller bare sitte å nippe å se på alle kunststudentene som tydelig bruker stedet til å ha interessante diagloger om kunst, det ser man forøvrig på den spreke klesdrakten, de er mildt sagt fargerike, hærlig. 




1 kommentar:

Marthe sa...

Takk amali. Ja, den er kjøpt på h&m for et par år siden, liker den kjempegodt. Er bare å hive seg ut på shoppebølen;)