tirsdag 2. september 2008

Min kjedelige dag..

Nå må jeg snart gjøre noe mer sosialt om ettermiddagen enn det som skjer akkurat nå for tiden, noe som ikke har med: skole, trening eller jobb å gjøre. For å si det sånn, mine dager består av svært få kompontenter, f.eks dagen i dag: 

  1. Stå opp, spise frokost osv
  2. Kjøre til skolen (her får jeg faktisk 2 min med frisk luft)
  3. Forelesning fra 9-15 
  4. Litt luft på vei tilbake til bilen for å kjøre hjem
  5. Litt frisk oksygen på vei fra bilen til leiligheten
  6. Lage middag - spise den
  7. Avslapping med facebook oppdateringer (totalt 15 min) 
  8. Lese , lese, lese , lese, lese fra 16.00-22.00 
  9. Sitte litt på internett 
  10. Legge meg i sengen
  11. Spille Mario
  12. Få litt vind i håret av viften på nattbordet! 

Det er min hverdag, dette er ikke en unikt kjedelig dag, men en helt vanlig dag som det har vært alt for mange. JEG TRENGER LITT SOSIALT LIV NUH! får tvinge noen medstudenter til å være litt mindre nerd sammen med meg;) 

Ingen kommentarer: