søndag 28. september 2008

Eksamensfest

Torsdag var det duket for eksamensfest, med et lite festivas hos meg før vi trasket bortover til Lille bar og resturant. Her hos meg var vi så mange at jeg skjønner ikke helt hvordan det gikk til, men herregud hvor gøy! Kine okkuperte den ene singstar mikrofonen, mens den andre gikk flittig på rundgang hos oss andre. Vi har allerede planlagt ABBA night når den kommer på singstar! 

Etter vi hadde sittet her og drukket oss godt beruset trasket vi til Lille, der ventet mange av våre medstudenter! Åh så koselig vi hadde det! Etter noen runder i baren danset alle så golvet gynget! Spesielt når Dj Petter Lavern spilte abba musikk! Det ble en sen kveld, men åh så morro! 

Her kommer noen utvalgte bilder: 


Carolina leker tyrefekting med skjervet mitt!

De hærlige Ina og Carolina

Charlotte, Tine og meg!

De to rockerne i klassen, Ina og Ole!

Silje og Lise og Ann Charlotte som linselus!:p

Vors hos meg

Sylvelin og Kine synger for full hals

Meg og Christel

Charlotte, meg og Ingrid


Hærlige Karianne og Eili!


1 kommentar:

Marthe sa...

det er så artig med storvors:D lenge siden jeg har vært på, men det kommer vell noe snart:D