mandag 22. september 2008

Helgens begivenheter




Her er mine medstudenter Carolina, Tina og Elise:) 

Carolina i en slags posing stilling? Hærlig Hærlig!

Og her er bursdagsbarnet Janne som fylte 21 år!:) 


Søndagsmorgen klokken 10.00 var jeg tilbake på skolen, de to første timene var det svært effektivt for da var jeg alene. Men etterhvert ble det temmelig masse folk der inne, helt sjokkert faktisk at så mange kom en søndagsformiddag, er ganske mange flinke nerder i klassen;) Så en liten svippom jobb i 6 timer for å så dra tilbake til skolen for å øve enda litt mer sammen med Christel. Var så sliten at jeg fikk ikke stort ut av det, men litt forhåpentligvis. 

I dag har jeg sovet "lenge" helt til klokken 10.00, dritdeilig! skal ikke lese et eneste ord i dag. Nå har jeg lest så mye at jeg er så vanvittig lei at jeg nesten gir blanke faen. Tror det ble litt for mye lesing. Får håpe lysten på å lese kommer utover kvelden, for føler jeg bør lese en gang til gjennom før eksamen i morgen klokken 14.o0. Gruer meg så mye at jeg er kvalm. 

1 kommentar:

Marthe sa...

*grøsse* eksamen ! det er ikke noe gøy:S skal ta opp kjemi og da har jeg muntlig eksamen! kan bli spennende siden jeg ikke kan et dritt kjemi:P ja, ta det med ro idag, du fortjener det!:D