onsdag 5. mai 2010

What a fantastisk dag!

Jeg føler meg som en flink student. Jeg er ferdig med alle ukeplanene mine, og jeg har skrevet det ene refleksjonsnotatet. Jeg ligger forran, og det er deilig. Jeg er i praksis i hjemmesykepleien. Det er helt greit, har heldigvis en fantastisk kontakt. I går vasket jeg rommet så det er deilig her inne med grønnsåpe lukt. Jeg er i full ketose, alt er nesten perfekt. Bortsett fra at jeg er blakk som en kirkerotte og jeg har et defekt bankort. Så jeg har 20 kr. HURRA. Jeg må virkelig få de pengene fra reisebyrået i morgen visst ikke har jeg ikke mat. Og det er kjipt. Men i dag skal jeg fortsette på skolearbeidet, og så tenkte jeg å gå meg en tur i kveldingen.
For en bra dag til nå!

HAHA: Vi har avsluttning på skolen den 16 juni, da får jeg vitnemål og autorisasjon som sykepleier. Jeg skal da synge et vers på en sang og være med på en parodi/sketsj. Hærlig?



2 kommentarer:

vibeke sa...

Masse lykketil... kjett å være blakk... snart Lønning for min del...

Amalie sa...

ja samme her! er såå kjedelig!