mandag 10. mai 2010

Jeg er den nye eier av verdens nydeligste...

SPAREGRIS. Jeg har nå en stund vært på utkikk etter en sparegris. Og på min ferd har jeg da funnet ufattelig mange stygge sparegriser. Selv om denne var en smule dyrere enn jeg hadde tenkt å betale, føler jeg det var verdt det. Jeg har fint lite farger på rommet. Det går i svart og hvit, utenom noen bilder. Så en blå sparegris med masse hvite prikker var derfor ikke et alternativ. Denne var derfor perfekt!


...Se hvor glad jeg er i den nye sparegrisen min!

Jeg kjøpte den på Riviera Maison på Xhbition for 360 kroner!


Og se på hærligheten da!


Det er uten tvil den fineste sparegrisen i verden. Og noe som er fantastisk lurt er at for å åpne den må jeg frem med et skrujern, noe som gjør at jeg ikke kan åpne den i hu og hast på morgenen fordi jeg ikke har penger til lunch! Og jeg har kastet i en femtilapp bare for å komme igang!

Fin ikke sant? Forslag til navn? Den fine fine sparegrisen må nesten ha et søtt navn!


5 kommentarer:

vibeke sa...

Gratulerer så mye med en ny spargris... Må si at han var en fin grisefis;op
Kommer ikke på noe navn,tenker som bare det... Kanskje Gustav?

vibeke sa...

Takk for kommentaren.. Da jeg ser på bildene så er de T sjortene veldig store,jeg tror at jeg er større enn det jeg egentlig er..skumle greier egentlig.. Men de er nattkjoler så da gjør det ikke noe... hehe

Jannike sa...

ihihhi!:) den va kuuul då:)
vår sparegris heite noke so lite oppfinnsomt som nasse;P

Amalie sa...

Både gustav og nasse var igrunn kule navn! :)

Anonym sa...

Jeg syns den skal hete Kurt!