torsdag 6. mai 2010

I dag fikk jeg sensur på Bacheloroppgaven...

...Og jeg fikk A! Herremin altså, jeg fikk A. Må si meg særdeles veldig veldig godt fornøyd med den. Det kan jo ikke bli bedre? I morgen skal jeg ringe Høgskolen i Oslo, høre litt om søkertall til masterutdannelsen i klinisk sykepleievitenskap og høre hvordan man ligger ann med en snitt på B. Jeg må si meg fornøyd med karakterene på disse tre årene. Har fått to C, fem B og en A. Jeg er så glad at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.


Illustrasjonsbilde over hvor glad jeg er. Bildet er tatt på grunnkurs på saltdal vgs, og jeg har på meg en caps fra en av de gutta boys som gikk på elektrofag. Fin sant?

Tilbakeblikk: Under bacheloroppgavejobbing!:D

Ha en strålende dag!!

2 kommentarer:

Jannike sa...

GRATULERE AMALIE!:) sooo vel fortjent:D

vibeke sa...

Gratulerer så mye..Kjempe bra jobba...