fredag 7. mai 2010

Sparegris



Nå nærmer det seg sommer. Det betyr også at det nærmer seg veldig at jeg skal flytte til hovedstaden Oslo. Jeg trenger en sparegris, har lyst på en som jeg kan kaste småpenger i, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en kul sparegris? Uten for mange ville farger, det ville nemlig ikke passet inn her. Har funnet en på internett, men med frakt og alt ble det over 500 kr, og å betale så mye for å spare penger kjennes litt rart ut. Uansett, tips mottas med takk.

Ellers har jeg sovet litt lenge i dag, og det var godt. Sjekket mail og der var det en gladmelding: Jeg har fått meg ekstravaktjobb på Ullevål Universistetssykehus på hjerteavdelingen der! Skal ta kontakt mer når jeg vet eksakt dato jeg kommer, og så skal det settes opp en del vakter frem til studiestart (visst jeg kommer inn vel å merke). Herremin så spennende! Skal ringe Høgskolen i Oslo i dag å høre litt om søkertall etc, for å høre sjansene for å komme inn. Så skal jeg på seinvakt i hjemmesykepleien.

Ha en fin dag alle sammen!:)

Ingen kommentarer: