torsdag 13. mai 2010

Begynner å bli klar!

Nå har jeg vært i Bergen i noen år, rettere sagt snart fire år blir det vel. Tiden har gått fort, og jeg virkelig hatt det fantastisk her, men nå som det nærmer seg slutten kjenner jeg at det blir litt godt med forandring. Jeg kjenner meg klar til å dra til Oslo, selv om det også er litt skummelt. Oslo er en god del større enn Bergen. Men jeg kommer til å savne denne fantastiske byen. Ting jeg gleder meg til med Oslo er først og fremst:

ANJA:


Ka som skjer her? hahah i Praha..

...på bingo

På fylla i Oslo

meg og anja på vei til Fauske for mange hundre år siden..

Meg og anja på dass på Orion


Og så gleder jeg meg til Oslolivet, kafeer, konserter og kos! Men hvordan komme meg til Oslo blir et annet spørsmål?



1 kommentar:

Mariann sa...

Hurra!
Hmm, har du ingen som kan kjøre flyttelass? Lei en henger og ta det som en roadtrip ;)