mandag 24. mai 2010

Vekta denne uken..

viser at jeg ikke har gått ned et eneste gram. Sånn er det bare! Noen ganger står det stille, mens andre ganger suser man ned. Med tanke på hvor mye jeg gikk ned forrige uke er det vel like greit at jeg står stille, er ikke sunt å gå ned for raskt heller. Denne helgen har vært fantastisk, det har vært deilig med fri. Har kost meg med å slappe av og være sammen med venner! Nå har jeg ladet opp til å jobbe 12 dager i strekk, klarte nesten 20 nå uten å slite meg ut, så dette skal nok gå fint.

Nå skal jeg skrive meny for uken! Det hjelper meg veldig, da ser jeg at jeg får spist variert, og man unngår å handle dyrt på butikken! Et HOT tips fra meg;)

Et annet tips er å drikke strawberry og vanilla fool te! NAM!

1 kommentar:

vibeke sa...

Ønsker deg en god arbeidsuke og husk å ta noen pause innimellom.. jeg har tatt ryggen min denne helgen så jeg skal ta det med ro... Fri idag ellers fulle uker framover...

klem.