mandag 17. mai 2010

17 mai

Min 17 mai har igrunn vært som de andre dagene i mai. Stod opp tidlig, gått på jobb og kommet hjem, spist og slappet av. Vel, jeg hadde det iallefall kjempekoselig på jobb med knalle kollegaer og en fin arbeidssdag. Jeg kjøpte meg noe take away rett nedi gata, gikk hjem og slengte meg i senga og siden har jeg slappet av og vasket litt klær. Har ikke lengre den store 17 mai følelsen. 17 mai er knall når man er barn, eller som andre sier, også visst man har unga. Men ellers er det ikke det store. I fjor var e hjemme og feiret med å sitte på terassen å lese i kunstbok, og jeg hengte meg min skjønne lillesøster Maria. Som jeg savner.

Fy søren. Jeg er så rund i trynet på det bildet at jeg blir litt sjokkert.

Og fy søren, sjekk det digge utrykket til Maria. MWHAHAHA!

Håper alle andre og har hatt en fin 17 mai! Hipp Hipp Hurra.

Ingen kommentarer: