torsdag 20. mai 2010

Utevin og ut å spise tips!


Her er jeg og Cathrine ute på Aroma å feirer med vin og øl! Det vi feirer er at Cathrine er ferdig i medisinsk praksis og jeg bestod til halvtidsevaluering. Alkohol smaker ekstra godt når man feirer spør du meg!



Dagens obligatoriske trynebilde! Jeg har verdens kuleste pilotbriller og bare måtte vise de frem, samtidig benytter jeg meg av muligheten til å vise frem en ny genser jeg har kjøpt! ...har også kjøpt en beige bukse og en søt væske.



Før jeg og Cathrine satt oss for å drikke litt vin var vi å spiste på Egon. Det er alltid en komplisert sak å være på ketolysedietten å gå ut å spise. Men hey! Man sparer mye penger på å la vær. Men jeg har funnet det ultimate å si, for de som tar imot bestillingen kan bli litt irriterte for at jeg må forandre så mye på matbestillingen min når jeg sier "Jeg kan desverre ikke spise pommes frites fordi jeg er på slankern hvor jeg ikke kan spise karbohydrater". Min nye setning er "Jeg er allergisk mot f.eks poteter", og kommer de med "hva med ris da?", så ser jeg alvorlig ut, og så sier jeg "Beklager men jeg er allergisk mot stivelsen, og ris har for mye stivelse, er det mulig å bare få ekstra med grønnsaker eller salat?". DEN funker alltid!

Her er forressten resultatet av for mye alkohol, se og lær:

Ja sånn kan det gå! Neida, Cathrine som rister på hodet og lepper mens jeg tar bildet, og resultatet er fantastisk!


1 kommentar:

Jannike sa...

Tips på egon: Kyllingkebab utan kebab men med ekstra salat! NYDELIG!:)