fredag 14. mai 2010

Blomkålsmos er fredagskos!

En særdeles rolig dag i praksis, etterfulgt at litt rolig avslappingskos på Lagunen storsenter. Det ble igrunn ikke store shoppingen, men har kost meg:



Litt te er godt! Jeg trodde jeg som er på ketolysedietten kun kunne drikke den lime and lemon zest teen, men denne inneholder bare 0.1 g mer karbohydrater, så det blir spennende å prøve!

Jeg gikk på Kinsarvik å kjøpte inn et par Atkins sjokolader, denne hadde jeg ikke prøvd før, og den var NYDELIG! Kan ikke beskrives!


Til middag i kveld lagde jeg meg svinefilet, stekte grønnsaker og blomkålmos. Blomkålmos er så deilig. Det jeg gjør er at jeg koker opp blomkålen i vann til den er myk, heller ut vannet - tilsetter litt matfløte, norvegia og philledelphia ost. Moser dette med sånn potetstappemoser. Koker det litt og volia så er det ferdig!

NAM NAM


1 kommentar:

vibeke sa...

Så flink du er... Detta såg riktig godt ut...

Klem