søndag 16. mai 2010

16 mai, om en måned er det 16 juni!

I dag er det 16 mai. For bare få år siden var dette en av de største dagene i året - storfyll. Nå de siste årene har betydningen av 16 mai blitt mindre og mindre, det er igrunn bare dagen før 17 mai? I år derimot har jeg litt sommerfugler i magen fordi neste måned er det 16 juni. Det er dagen jeg får utlevert mitt vitnemål og min autorisasjon. Jeg drar på skolen den dagen som sykepleierstudent, og går derifra som sykepleier. Fra den dagen må jeg teipe over student delen. Og bare dager etter skal jeg begynne opplæringen på hjerteavdelingen. Nå skal jeg cruise nettet etter et nytt skilt, et nytt søsterur og andre viktige sykepleieting! Djes. Ellers skal jeg bare ha en avlsappende kveld, tidligvakt igjen i morgen.

2 kommentarer:

vibeke sa...

Oi så spennende... Det skjønner jeg at du gleder deg til....

God 17 mai til deg...

Klem...

Jannike sa...

ja det blir ein veldig spesiell dag:) grugledar meg!