lørdag 22. mai 2010

Se så søte bebiser og blåskjell!

Endelig har jeg fått truffet mine kjære småsøsken igjen, eller iallefall lille Sivert og Amanda. Sebastian var på tur med barnehagen, men forhåpentligvis får jeg treffe han snart. De er så nydelige at det er helt ubeskrivelig. Bare se her:

Se for en søt lillebror jeg har!


...og en nydelig lillesøster!

Og Sebastian.. Bildet tok jeg i høst. Han er så sjarmtroll!

Vi er da et par stk i denne søskenflokken. Her er vi alle sammen på nyttårsaften


Fredag var en nydelig dag, været var fantastisk og jeg gikk hjem fra jobb med FRIHELG i sikte. Jeg har jobbet 20 dager i strekk nå, så det var veldig etterlengtet. Jeg og Cathrine satt oss på Dampen, vi spiste deilige blåskjell! Det endte meg så god stemning at vi gikk hjem etter en stund, skiftet og dro ut!

Gikk på Dubliners. Kom inn døren, så ser jeg Roger - naboen til Pappa som sitter på scenen, han har spilt der før, så tenkte - GØY! Og så sier jeg til Cathrine, dette er naboen til Pappa, så ser jeg til venstre, og der sitter Pappa på en stol med trekkspill og gitaren klar. Sjokkerende kan du vel si. Gikk i baren å bestilte meg drikke, og så roper Pappa "Jeg betaler". Supert. Ala - en kompis som er deleier av baren tok oss med opp på den nye delen som hadde åpning, og vi fikk gratis champis og tapas. Gikk videre til Zachen, møtte noen trivelige folk som spanderte drikke, og snakket mye shit! Hærlig.

Blåskjell er nydelig!

Jeg har andre nyheter også! Jeg har fått tilbud om hybel i Oslo, ved Majorstua. 14 kvm, egen kjellerbod, dele kjøkken med 5 og bad med 1. Ypperlig. Det beste er at det er NULL depositum, noe som redder meg fra mange bekymringer. Tror jeg tar tilbudet. Er studentbolig fra Diakonhjemmet! Og så har jeg skaffet meg en hjelpende hånd til flytting 1 august, som tørr å kjøre i Oslo.

Livet er fantastisk! Spesielt når alt ordner seg!


3 kommentarer:

vibeke sa...

Alt er bra når ting ordner seg,og det gjør det som regel hvergang... ;o) Kjempe søt bebis... Blåskjell har jeg ikke turt å smake enda,og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller... Skeptisk;op

sv: Takk for kommentaren på bloggen...

kos og klem.

Jannike sa...

so kjekt at alt ordna seg:) dei stud.buligane skal være veldig bra:)

hørtes ut som ein suuuperkoseli fredagskveld:)

sv: Tusen takk for det:)

Mariann sa...

Hurra! Gleder meg til du kommer hit :) høres digg ut med frihelg og uting, jeg sparer det til sommerferien!