fredag 20. februar 2009

Sjokomelk<3

Nå har jeg for litt siden vært i Åsane, jeg endte selvfølgelig opp på ikea. Jeg kom på at jeg måtte jo ha litt mer saker til hybelen. Jeg elsker å gå på ikea, selv om jeg kunne gått rett til markedstorget eller hva det heter, så tok jeg meg god tid til å traske litt igjennom og se på alle tingene, ohh så mye lekkert. Jeg endte opp med litt småting: 


Badehåndklær, håndklær, sengsett, 3 duker, en plante og 3 duft/vaniljestearinlys


Jeg har egentlig ikke de store planene for helgen, jeg skal slappe av, skrive noen ukeplaner, har "bare" 6 igjen, så prøve å gjøre et par til iallefall. Så skal jeg vaske klær, pakke osv. I morgen visst været ikke er helt bedritten tenker jeg å gå en liten tur på formiddagen, det hadde nok gjort godt for kropp og sjel! Denne helgen skal jeg kose meg med dette av søtsaker: 


Cosmopolitan, snack a jack og sjokomelk - det skal nytes til det fulle


Har du noen freshe planer for helgen?




1 kommentar:

Anonym sa...

Er ganske smart å ha sengetøy og håndklær ;)
Sjokomelk er jo ikke godt!!??!! ;p