fredag 20. februar 2009

OS blir kos

I går kveld var jeg å se Benjamin Button på kino, etter varme omtalelser fra Marthe. Jeg må si at filmen var svært god, den inneholdt det meste, humor, drama, romantikk men litt lite action, men det passet godt til den filmen. Filmen var litt for lang kanskje, men absolutt en av de beste filmene jeg har sett. 

I dag har jeg sittet litt på skolen å jobbet litt, og hatt møte om praksis. Jeg må si jeg gleder meg! Det er en super gjeng som skal dit, så det blir ganske bra. Men som nevnt tidligere er det jo litt krise at vi ikke har internett på hyblene, så blir sikkert en del turer inn til sentrum av Os for å snike meg inn på et kafe nett eller noe;) Men med ministepper, gode filmer, serier, planter, stearinlys, bøker og en god positiv innstilling skal det bli gøy. Så senere skal jeg pakke litt og styre! 

Så som Carolina sier: OS blir kos!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå, høres ut som en lang hyttetur... :-) Os blir nok kos!

Skulle tatt en samling i begynnelsen/slutten av påsken - en liten fest! Hadde vært kos, se hvordan det gikk med folk da!