søndag 8. februar 2009

101 dalmantinere og cowboyhatt

I går stod jeg opp klokken 8.00. Etter å ha lest litt nyheter og spist frokost dro jeg opp til pappa for å hente min søte lillebror Sebastian. Etter å ha pakket han full i klær, fått barnesetet og vogn i bilen suste vi til byen, nærmere sagt mot akvariet på Nordnes. Vi gikk rundt på akvariet i halvannen time, så på alle de søte dyrene og noen av de ekle dyrene. Sebastian var vill av glede og forelsket seg spesielt i pinginene. Etter akvariet tok han en liten lur i vognen mens jeg suste litt på Bergen storsenter, jeg kjøpte 101 dalmantinere i gave til han. Så når vi kom hjem koste vi oss med mat og film, Sebastian elsket filmen og alle voffene. Etter noen timer leverte jeg han vel tilbake.



Sebastian ved bassenget til selene


søte søte pingvinen


Etter litt mat og avslapping ordnet jeg meg og dro til Cathrine. Vi på kjøkkenet og drakk øl, vin og store mengder sprit. Bare for å være "sikker" shottet vi rein vodka (BLÆRK). Så pakket vi på oss og gikk ned til Zachen, vi kjøpte oss noen øl og plasserte oss på et bord, vi satt ganske go
dt tilrette for det gikk folk forbi hele tiden. Vi preikte med masse forskjellige folk, nok av de rare iallefall. Etter litt var det to raringer som kom og satte seg, og de var så rare at de ble jævlig gøye, de spanderte selvfølgelig masse tequila på oss, noe som gikk rett ned. De skulle ha oss med til Knarvik på nachspiel, men vi ombestemte oss og løp å kjøpte mat istedenfor. Etter litt mat tok jeg maten med meg hjem og sloknet på sofaen etter litt msn fylle prat. Og i dag er jeg mildt sagt elendig i formen. 

Her er de to raringene vi møtte på Zachen



Fyllebilde på dass er et must


Endte opp med en fin suvernir, en cowboy hatt! Nå har jeg to hatter i fyllehattsamlingen min



Dritbra dag i går. Var din lørdag bra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Han ene ser ut som eg vet hvem er, han til høyre :-P