søndag 22. februar 2009

El vino

17.00 fikk jeg servert deilig middag av min kjære. Han overasket meg med stekte poteter, stekte grønnsaker, maiskolber og biff. Det smakte helt fantastisk. Jeg spiste meg igrunn alt for mett. Men det er ikke så veldig ofte man spiser biff heller. 

Mildt sagt mye mat- kunne invitert 2 stk til - yummy

19.00 ble jeg ferdig med den syvende ukeplanen. Jeg har nå 2 ukeplaner om smerte og smertebehandling, pre og postoperativ respirasjon, sirkula
sjon, operasjonssår, sykepleie til pasienter som har fått hofteprotese og kneleddprotese. 7 deilige ukaplaner, bare 3 igjen så er jeg ferdig med det, og det hadde jo vært deilig. 

19.30 tikket det inn en sms fra Cathrine "Hei, siden du drar på mandag, skal vi henge i kveld? Jeg har masse saftig sladder;), sånn visst du ikke gjør noe annet selvfølgelig", og det eneste jeg hadde planagt var ukeplaner, så jeg forelso en flaske vin. Jeg løp på badet og ordna meg litt. 

20.45 gikk jeg opp trappen til Cathrine, vi satte oss på kjøkkenet og drakk en pils før vi spratt flasken med vin, jeg fikk høre sladderet og så preiket vi om alt og ingenting - en del om sykdomslære eksamen - hun har nemlig eksamen på onsdag. 

Denne vinen er bare insane god - anbefales

Cathrine 

23.15 gikk vi over torgallmenningen og til Lille - bar and lounge. Det var ikke så mye folk da, så tok oss en drink og satt å preikte enda mer, og så på folket. Rundt klokken 00.30 kom det plutselig helt vanvittig med folk. Da hadde jeg og Cathrine allerede drukket et par drinker, og var svært trøtte, så vi dro derfra - kjøpte litt nattmat og sa adjø. 

Denne bringebær martinien på Lille er noe av det beste som finnes


02.00 hoppet jeg i pysjen, prøvde å rive av litt sminke, og hoppet enda mer i sengen, lå å spillte litt monopol på min kjære iphone før jeg sovnet. 






5 kommentarer:

Schade sa...

Namnambiff!

Amalie sa...

mmmhm - løwli!

It's Aggy bitch! sa...

fine bilder :D

Anonym sa...

Fin på håret! Og middagen så nydelig ut ;) høres ut som en superkos ettermiddag/kveld!

Anonym sa...

Sånn mann vil eg også ha!! Mmmm, biff middag og masse godt tilbehør!