lørdag 28. februar 2009

I <3 heart

I går formiddag ringte jeg opp til hjerteavdelingen for å høre litt om hvordan det blir til sommeren med sommerjobb osv, og jeg sa at jeg kunne jobbe fra 22 juni - ca 5 august, (må ha litt fri før skolen starter) så Irene (ass avd sykepleier) ble svært glad for det! Og så spurte hun om jeg hadde mulighet til å jobbe kveldsvakt lørdag og søndag, og det hadde jeg jo. Etter to min ringte hun opp igjen og spurte om jeg kunne jobbe denne kvelden også - også det gikk fint. 

Lenge siden jeg har vært der, så det kribla godt i magen. Så i god tid før vakten starta dro jeg opp for å hente lånekort. Godt å være tilbake i gangene der oppe, samt å hilse på mange andre jeg møtte i praksis, samt Charlotte fra min klasse som er i praksis der. Jeg skulle visst gå imellom to grupper, første dagen tilbake på lenge, så var litt nervøs før jeg startet. Men det gikk ganske bra, det var mildt sagt travelt, men lenge siden det har vært så gøy å gå på jobb! Fikk gjøre mer prosedyrer der enn en uke på Hagavik - hahahhaaaa. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal være positiv, jeg skal like praksis - og jeg skal lære mye! Positiv Amalie! 

Men nå skal jeg bare la beina slappe av litt før jeg skal suse opp til Haukeland igjen for enda en kveldsvakt:) 

I 6 etg på sentralbygget her på dette huset skal jeg være i kveld



Hvordan skal du tilbringe din lørdagskveld?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Rumpa mi skal bore seg godt ned i senga, for jeg er usosial og giddaløs. Eventuelt venneløs :P vil på kino, men jeg drar ikke på kino alene!

It's Aggy bitch! sa...

jeg har bare vært hjemme i dag :P

Marthe sa...

jeg var ute på byen:D ei venninne sm hadde bursdag, så var ina på besøk fra tromsø:D

Kristine sa...

hei:) snubla over bloggen din når eg søkte etter tips til 2.årseksamen i på sjukepleia. casen omhandlar hjerteinfarkt hos ei 70 år gammal dame og korleis eg kan lette angst i den rehabiliterende fasa. imidlertid viser det seg at å finne ein god artikkel er nesten kul umulig, og så lurte eg på om sidan du jobbar på <3-avdeling kanskje hadde nokre tips?

<3-helsing sjukepleiarstudent kristine

Kristine sa...

hei:) snubla over bloggen din når eg søkte etter tips til 2.årseksamen i på sjukepleia. casen omhandlar hjerteinfarkt hos ei 70 år gammal dame og korleis eg kan lette angst i den rehabiliterende fasa. imidlertid viser det seg at å finne ein god artikkel er nesten kul umulig, og så lurte eg på om sidan du jobbar på <3-avdeling kanskje hadde nokre tips?

<3-helsing sjukepleiarstudent kristine