søndag 15. februar 2009

Kort oppsumert

Dette har vært en ganske temmelig fin men rar uke. Mandag satte jeg, Ina og Carolina på skolen og jobbet med den rævva eksamensartikkelen. Tirsdagsmorgen kl 9 satte jeg og pappa oss på flyet til Trondheim, og flyturen gikk mildt sagt kjempebra! Vi møtte Eystein på flyplassen, hentet leiebilen og suste mot destinasjonen Brønnøysund. Bilturen gikk kjempefint. Vel fremme i Brønnøysund ventet vi litt før vi dro å henta Maria og Christopher på "TD på kaia" som er der bussen stoppet. Jeg tror aldri i hele mitt 21 år lange liv har vært så glad for å se noen! Maria fikk en enormt lang klem! Vi dro så å spiste pizza på Milano før vi dro hjem til Werner (kompis av pappa som vi overnattet til) snakket litt før vi la oss. Jeg og Maria lå oppe noen timer og preiket og lo av stygge hunder vi fant på finn.no. 

Onsdag var dagen for min farmors begravelse, siden Maria ikke hadde tatt med seg særlig med saker som hun trengte til å gå anstendig i begravelsen måtte vi suse til sentrum og shoppe antrekk fra a-å, og fikk det faktisk for en kjempegod penge! Så dro vi tilbake, ordnet oss, lot tiden gå litt og så dro vi til kirken. Begravelsen var svært fin og fikk minnet farmor slik jeg husket henne. Etter begravelsen dro vi hjem til Werner og drakk litt kaffe før vi dro tilbake til sentrum for å shoppe litt klær til Christopher. 

Etter litt tid dro vi til Sømna hvor vi var litt sammen med Joakim, som er sønnen til eksonen til pappa, han er autist og det  er svært lenge siden sist jeg hadde sett han. Vi dro til boligen der han bor, og han ble mildt sagt glad for å se oss alle igjen! Vi mimret litt om gamle dager og spiste litt god mat. Etter noen timer der dro vi tilbake til Brønnøysund, ordnet oss litt og dro til KRED som er Br.sunds utested, vi søsknene tok noen øl og koste oss. Var i seng rundt 02.30. Dagen etter dro vi hjemover, hver til sitt. Flyturen gikk bare fint. 


Maria, Eystein, Christopher og Pappa


I går og i dag har vi sittet med eksamensoppgaven i ca 12 timer pr gang, så er mildt sagt utkjørt. Har nettopp spist litt, og nå skal jeg snart legge meg. 

Samt må jeg tilføye at jeg har kjøpt meg den ministepperen jeg har nevnt tidligere. Så nå er jeg et steg nærmere en koselig hybel på hagavik!=) 

1 kommentar:

Marthe sa...

æsj så kjedelig å sitte så lenge med eksamenslesing da:P