søndag 15. februar 2009

partytips

I morgen er det innleveringsfrist til modul 9 eksamen, vi ble ferdige i går kveld, så det skal selvfølgelig feires i morgen! ... og siden jeg bor så godt til i byen skal vi være hos meg denne gangen også! 

Jeg skal ha vors hos meg fra 19.00-23.00, og ønsker å gjøre noe litt ekstra kult - men jeg aner ikke hva. Jeg vurderte å lage velkomstdrinker men etter et par timer etter eventen ble lagt ut på facebook er det 18 stk som har sagt at de kommer, pluss noen som har sagt at de kommer, men enda ikke sagt noe på facebook. Så da gikk den ideen litt ut, for det hadde blitt svært dyrt! 

Er det noen som har noen gøye tips, forslag til snacks, mat? musikkforslag? Eller noen andre forslag? 

Tips mottas med stor takk!=)


2 kommentarer:

Marthe sa...

hahah, ekkelt:P kan kanskje komme med noen litt senere;) for akkurat nå skal jeg og stå på skøyter:D

Marthe sa...

hvis du lager geleshots blir det ikke såå dyrt! men du trenger:

- kortstokk
- singstar/guitarhero
- geleshots
- knall dansemusikk (80's hvis de liker det)
- "kuk"-spillet (for the record så kan man si noe annet enn kuk):P
- potetgull, popcorn, saltstenger
- og såklart mye godt humør:D