torsdag 5. februar 2009

råfet fetaost

I dag sov jeg "helt" til klokken ti, det var usedvanlig deilig. Etter å ha levert tilbake en prøvebil for pappa, så dro jeg hjem og så ryddet og vasket jeg leiligheten, gud det var deilig. Å rydde blir faktisk ikke så ille når man gjør litt ut av det. Amalie`s topp 5 ryddetips: 

  1. Kle deg i behagelige klær - joggebukse og en stor t-skjorte som tåler litt søl er å foretrekke
  2. Ta alt håret bak i en strikk, nyvasket hår i en skitten vaskebøtte - ikke delikat
  3. Sett på favorittmusikken på høyt volum - syng og dans med, det gjør det mer morro
  4. Legg bort pc`en - ikke ta pauser med facebook, da er det vanskelig å starte opp igjen
  5. Tenn et duftlys når du er ferdig og drikk en kopp te - gi deg selv en klapp på skuldra

Etter litt småmorro med litt rydding dro jeg på butikken, jeg fikk akutt lyst å prøve arme riddere, ufattelig lenge siden sist, så jeg fant en oppskrift på nettet - yummy. Noen timer etter lunch var det på tide med middag. Jeg var litt flink i dag. Jeg stekte laks som jeg hadde marinert med hvitløk og urter, jeg kokte 40 g (tørr) båndspagetti og til slutt lagde jeg en deilig salat med isbergsalat, tomat, paprika, løk, oliven og til slutt en ny variant fersk fetaost jeg kjøpte i ferskvaredisken på butikken! Det er den beste fetaosten jeg noen gang har smakt, her har du et bilde av hærligheten: 


Ellers ble jeg invitert av Christel til å trene, så jeg fikk en prøvetime på treningsstudioet hun trener på Nr1 Fitness i fyllingsdalen. Det ble åpnet for ikke så lenge siden, så alt var heelt nytt, det som er spesielt med dette er at det er døgnåpent, man kan trene når man vil på døgnet. Så etter halvannen time var vi godt ferdige og musklene skalv i etterkant, så sliten - men åh så deilig. Alt for lenge siden sist jeg har trent styrke. 

Har du hatt en fin dag?=)




1 kommentar:

Marthe sa...

mm, synd alle er fra forever21:S blir så dyrt for så få kjoler:P