mandag 2. februar 2009

DEILIG start på uken

Ja det må jeg si. Jeg har hatt en svært rolig og avslappende helg, og uka startet på akkurat samme måte. Denne uken har jeg kun undervisning onsdag, resten er studiedager! Så i dag stod jeg opp halv elleve, spiste frokost hoppet i klærne og dro mot Mulen.  Jeg stoppet innom apoteket for å kjøpe en skritteller for å se hvor mange skritt jeg går ved en slik tur. Jeg gikk fra mulen, opp tippetue og ned fløysvingene. Det går bedre med pusten, det verste er leggene som gjør ufattelig vondt samtidig gir sålene meg gnagsår under foten, noe som ofte kommer ved de siste bakkene nedover, så neste gang skal jeg kjøpe gnagsårplaster. Totalt opp og ned gikk jeg 7500 skritt, men noen prosent feilmargin selvfølgelig. Deilig og fin tur. Men må gjøre noe med skoene, trenger nye sko også, bidrag med glede. 



Etter en deilig dusj spiste jeg deilig middag, kyllingryte og salat med deilig balasmico dressing. Etter et par episoder med House og litt lesing dro jeg på Lagunen storsenter, hvor jeg svidde av et par hundre kroner på shampo, balsam, dusjsåpe, hårkliper, osv. Samt jeg spiste en deilig salat. 


Ellers har jeg nå rullet håret for å se om krøllene blir mer kontrolerte enn ellers, og så har jeg sittet å lest litt i det nyeste bladet sykepleien og kost meg! I morgen skal jeg derimot på skolen å lese sammen med noen andre, sansyneligvis får jeg gjort mer da. Men dette har vært en knallfin dag. 

Ingen kommentarer: