lørdag 21. februar 2009

... og pust inn og ut

... det er noen velkjente ord som går igjen i pilates, og for så vidt yoga. Jeg har jo sagt opp mitt abonnoment på sats, for å prøve å bruke naturen og hjemmet som trening, pluss at sats gikk såpass opp i pris av at reint prinsipp var det galt for meg å være der - man skal ikke betale 500 kr pr mnd for trening, skammelig dyrt. Som dere vet har jeg da ministepperen og nå har jeg da fått hendene i noe nytt - Pilates. Jeg så en norsk piltates dvd og tenkte "ahh ja hvofor ikke". Så jeg er nå den stolte eier av Pilates room dvd samt en meget fresh yoga/pilates matte fra nike.




Jeg har nå prøvd oppvarmingen og nybegynner programmet, det er noen øvelser som er så komliserte at det vil nok ta litt tid før de kommer inn, mens noen er hysterisk morsomme mens andre er så tunge at det kjennes ut som at kroppsdeler skal hoppe av kroppen! Men som de sa i innledningen, det vil ta tid før man kjenner noen effekt og man blir trygg på alle trinnene. Men gøy var det, så skal gjøre dette flere ganger:) ... forhåpentligvis blir jeg flinkere også;) 

Nå skal jeg skrive noen ukeplaner!:) 

Ingen kommentarer: