onsdag 18. februar 2009

... OG sånn går no dagan

I dag har jeg da hatt en særdeles lærerrik dag på skolen, i dag har fokuset vært på " hvordan skrive en A oppgave på sykepleiereksamen" Så lærte mye om hva jeg skal ha fokus på fremover nå som jeg skal lese mot eksamen som er 3 juni. Ellers dro jeg til XXL sport og villmark og kjøpte den fine fine ministepperen til en fin pris på 289 kroner, så suste jeg på butikken, og hjem og laga middag, thats my day i bunn og grunn. OG ikke minst har jeg lest, begynt å lese på sykepleie til pasienter med ortopediske lidelser!

Her er den fine fine ministepperen! Fint parkert forran tv`en


Litt kveldsmat må man ha! Deilig ferskt grovbrød med skinke og tomat, en liten bit vannmelon, druer og et glass appelsinjuice! YUM. 

En smule lei av å lese, samt at det er nesten litt vondt å lese om alle bruddene her og der:s




4 kommentarer:

Marthe sa...

hurra for steppemaskin:D det er genialt! i tillegg tar de jo så lite plass:D

Anonym sa...

Eg og vil ha mini steppmaskin - den kan stå å støve ner ved siden av den ubrukte rockeringen min.. :-P Fikk lyst på appelsin juice!! Mmmmmmm!

Anonym sa...

næmmen ka fiiin du va på bildet ;)
hvordan klarer du å få balanse på ministeppern? sånn har tilogmed jeg plass til på hybelen min :)

Marthe sa...

nja, ikke så mye! tror den dyreste kostet 180 kr, så det er jo ikke så alt for ille ;) åh, både cafe og kino er jo veldig koselig! anbefaler da benjamin button;)