onsdag 31. mars 2010

Påske for meg?

Ja.. hva er påske for meg? Når jeg tenker meg om har jeg intet spesifikke ting jeg alltid MÅ gjøre i påsken - med unntak av en ting. Og det er å få påskeegg! Men bortsett fra det er det ikke sånn at jeg hvert år er på hytta, eller på skitur i fjellet. Jeg har variert veldig i årene. I år er jeg hjemme og det er deilig. Jeg har det regelrett som plommen i egget denne påsken. Koser meg vanvittig.



I påsken 2006 var jeg, Lisa og Anja på første jentetur til Praha. Og som dere ser nyter jeg den blå drinken til det fulle? Mens Lisa safet med en sex on the beach!

Måtte slenge inn et hærlig bilde av Anja fra samme tur!

I fjor påske var jeg i Berlin. Her utenfor Berlinerdom en fantastisk katedral, og turen var kjempefin!

hahha! og i år er det prosjekt kjerringemne, her med en bolle - fylt med vaniljekrem og en alt for tynn rosa bringebærglasur med rosa hjerter på! Men neste gang blir den glasuren bedre!:) Eller den skal iallefall holde seg på.


Hva er påske for deg?

2 kommentarer:

Mariann sa...

Påske har vært min absolutte hat-høytid de siste årene, men nå begynner jeg å like den! Påskegodt, sol, gode venner og ei flaske vin er aldri feil ;)
Du må komme til Bodø!

Amalie sa...

kommer til bodø tenker jeg ja:):)