søndag 4. april 2010

Bridezilla!



Jeg er sjokkert. Har nå sittet å sett på et bryllupsprogram "brudekjolen som sier ja". Og jeg må bare si herregud. Herremin. De mennene som frir og ser at sin kommende kone blir et totalt monster må jo være dumme som faktisk gifter seg med de, djeses. Jeg har aldri vært den jenta som har sett for seg bryllupet hele livet med hvite hester, kjole, fest og hele mølja. Men fasinert av disse programmene blir jeg. For meg virker det mer som de er mer opptatt av selve bryllupsdagen enn det å faktisk gifte seg med mannen i sitt liv. Og hvor mye penger som går på en dag, sinnsykt. Forstår jo argumentet "det er jo en av de viktigste dagene i livet", "jeg vil at mine kjente og kjære skal feire oss". Greit, det - men i mitt hode er det bare vanvittig å gjøre noe sånt.

Tror aldri jeg har sett en styggere brudekjole enn det her. HAHA!

Visst jeg noen gang skal gifte meg skal - er mitt drømmebryllup sånn: Jeg + den stakkars jæveln + seychellene = sant. Og en helvettes lang bryllupsreise på 2 mnd. Genialt.


Når jeg leser over innlegget mitt ser jeg nå at jeg høres jo ut som en kald kjerring. Men det er jeg ikke. Jeg elsker å være i bryllup, syns det er fantatisk at noen vil gjøre det på den måten. Det er jo romantisk og gøy. Men bare ikke noe for meg.

Ditt drømmebryllup?

3 kommentarer:

Jannike sa...

haha morosamt innlegg!
enig med deg! Det har blitt altfor mykje styr som følge med bryllaup, men personleg vil eg nok ha eit stort bryllaup, men det viktigaste er nok at eg faktisk får mannen i mitt liv og at min familie og vennar delar dagen med meg!

ps: enig i at den kjolen var grusom!:P

vibeke sa...

Har sett de programmene... De kjerringene er jo helt gale.. Er det mulig likosm.. Har ikke noe drømmebryllup og vil heller ikke gifte meg..

Og takk for kommentaren på min blogg..Koselig..

Klem..

Unknown sa...

Enig :O)
Det viktigaste burde jo vera det ein får etter bryllupet: eit liv med den du bryr deg mest om :P
meeen, folk er tydeleg ulike...

seychellene ser fantastisk ut!