søndag 18. april 2010

For en søndag!


Jeg har isolert meg på rommet i noen dager. Har vært så sliten at bare tanken på å være med folk har vært nok. Jeg har sovet, sovet og enda mer sovet. Spist mat og sett på tv-serier. I dag derimot måtte jeg derimot gjøre masse diverse. Klasseturen er kansellert og det er leit - men men.

  • Jeg har vasket alt av klær og sengetøy
  • Re-organisert klesskapet
  • Organisert om ombooking eller refusjon er ønskelig
  • Svart på et tonn med samtaler om klasseturen
  • Ryddet og vasket rommet, gang, bad og kjøkken
  • Skrevet målsetting og forventningsnotat til praksisstart


Anja, jeg og Lisa på Karlsbroen i Praha 2007! Kristin som tar bilde:) Har så lyst å reise på ferie sammen med godjentene igjen!

2 kommentarer:

vibeke sa...

Trist å høre at klasseturen er kansellert.... Det er typisk at sånne ting skal skje når man har planer...

Kos og klem...

Amalie sa...

ja det er kjempesynd, spesielt siden jeg har lagt mye sjel i alt arbeidet, men men. Forhåpentligvis ordner deg seg at vi kanskje får reise i juni istedenfor:)