tirsdag 20. april 2010

Himmelen er topshop!

God morgen! Jeg sitter her i sengen og bare slapper. Jeg har tatt en titt innom topshop.com og jeg har lyst å dra til London å shoppe! Istedenfor skal jeg bruke dagen til skolearbeid. Men jeg kan vel drømme!

Hærlig smykke!
Jeg er blitt så glad i rosa!



Liker denne.. kom å heng i klesskapet mitt kjære du!
Cardigan med en twist!

Og til slutt...denne.. åh jeg har så lyst på denne. Himmelen for bare 25 pund. Alle bildene er hentet fra www.topshop.com


Hvorfor har de ikke topshop i Norge? Skam.

2 kommentarer:

vibeke sa...

Masse fint... jeg vil også til london og shoppe... Kanksje vi skal ta en jente tur??;op hehe..

Hehe.. Takk for det du... kjerringemne! hehe,den har man ikke hørt før du;op hehe....

Ønsker deg en god dag videre..

Klem...

jannike sa...

shop kjem til noreg:) :) :)

Elska dei 3 siste:) :)