fredag 16. april 2010

Faens vulkanmøkk!


Trollet fra nord ble ikke så ille etter en tur til frisøren? Fått enda flere striper, men fjerna det platinablonde fra håret, så jeg er blond, men ikke hvit. Må si jeg faktisk likte det. Fantastisk frisør hos think hair wear v/fløybanen.

Så dagen begynte bra og endte dårlig. Turen til Riga står i fare pga denne vulkanskyen. Jeg står ansvarlig på klasseturen, og jeg veltes snart over av dårlig skyldfølelse. Det eneste jeg vil gjøre er å stenge telefonen, kjøpe mat dritmat og bare barrikere meg på rommet. Slå av verden en liten stund. Jeg kommer seriøst til å få et nervøst sammenbrudd. Alt var nesten klappet og klart til turen, mens nå er det enda mer organisering, enda flere som vil ha svar på spørsmål. Og hvem er det som må gjøre det? jo meg. Sliten og lei.com det er meg!


2 kommentarer:

vibeke sa...

Huff da..Føler med deg.. Men husk... vulkanutbrudde er ikke din feil..Du skal få se det at alt ordner seg..

Lykketil søte du... Du va kjempe fin på håre..

klem og god helg

Jannike sa...

åååå so fin!:) eg og har sooo lyst på ein tur til frisøren! men må nok vente t den "feite spllønna" kjem om eg får meg jobb då :P hihi...

håpa verkeleg dokke kjem dokke avgårde på rigaturen, veit du har lagt ned MYKJE i d og at alle gleda seg sjukt!:) kryssa fingrane for dokke!

God helg ihvertfall:)

klem:O)