fredag 9. april 2010

Ketolysefrokost!

Etter en påskeferie med et himla høyt inntak av karbohydrater er jeg overlykkelig for å være tilbake til Ketolysemat! Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle glede meg så mye til å spise egg igjen, noe som ofte går igjen i denne dietten. I går handlet jeg inn masse ferske grønnsaker, salater og masse annet godt snacks! Så jeg har mat et par dager iallefall. Frokost er jo dagens viktigste måltid, så i dag lagde jeg men en stor frokost (blir vel til at det blir kombinert frokost og lunch). Jeg lagde meg dette:


Det er særdeles enkelt:

  • Legg ruccolasalat på tallerkenen
  • Kutt opp agurk og tomat og drøss over salaten
  • Steik bacon i passe biter
  • Kok egg
  • Stek en liten fersk sopp (krydre den med grillkrydder er snadder)
  • Plasser det kokte egget og baconet på salaten
  • SPIS og NYT!

Nå må jeg skynde meg å ta bussen til Anglevik. Skal til Silje å jobbe heftig med oppgaven. Ha en strålende dag!

3 kommentarer:

vibeke sa...

Mmmm..Det hørtes godt ut du...

God helg til deg...

Jannike sa...

åååå det hørtes og såg suuuupergodt ut:) skal prøve:)

Amalie sa...

ja det anbefales:)