tirsdag 13. april 2010

Leveringsklar

I dag er dagen hvor jeg og Silje skal levere vår bacheloroppgave. Hovedoppgaven ved studiet. Sjokkerende hvor fort tiden har gått siden jeg gikk som et nervevrak opp til skolen uten å kjenne en eneste sjel, til nå. Avsluttende oppgave. Men det skal nevnes at det er særdeles deilig å få levert den. Så er det en uke "fri" fra skolen, jeg skal jobbe med klasseturen og ta en ekstravakt eller muligens to på hjerteavdelingen. Men det er fri fra bachelorstress.

Ja jeg ser en smule gal ut, men det er jeg etter å ha redigert og småplukket på oppgaven et par dager. Du ser den fine blåfargen jeg har på cardiganen jeg har på meg? Den kjøpte jeg i går for å bli glad. Var lei, sliten og hadde sårt hjemlengsel i går. Finnes i mange flere farger. Kr 99 på Vero Moda!


En annen ting som gjør at jeg trekker på smilebåndet er at det er VÅR. Det er god temperatur og solen skinner. Dette bildet tok jeg i går:

Ingen by er finere enn Bergen i vårtiden!


Det beste jeg vet med våren er at folk er mer ute og smiler mer! Hva er det beste du vet med våren?

Ingen kommentarer: