lørdag 24. april 2010

Jeg er så matlei!

Jeg er så lite kreativ for tiden i matveien. Jeg eier ikke lyst til å stå på kjøkkenet å kokkelere matretter som er både sunt og godt. Det med ketolysedietten er at det er så få alternativer til noe kjapp mat. Det er en ting som er raskt og det er det jeg spiste i dag:

I totalt mangel på middagsmat ble resultatet at jeg kjøpte en grillet kylling. Delte den i flere biter. La noen på en tallerken med litt tacosaus til dipp. VOILA det var min middag. HAHA. Så matlei er jeg.

Illustrasjonsbilde: SÅNN vil jeg være. Overentusiastisk for å stå på kjøkkenet å være kreativ. Jeg får ta en kikk på www.lavkarbo.no for noen freshe oppskrifter.

Hva gjør du når du er matlei?

4 kommentarer:

Mariann sa...

Matlei jeg og. Etter påske har jeg bare spist tull, jeg gidder rett og slett ikke bruke masse tid og energi på å lage mat jeg EGENTLIG ikke vil ha. En uke spiste jeg pizza og fiskekaker hver dag. Altså, flere ganger, og ikke sammen :p Nå er jeg blakk også, så nå blir det fiskekaker, kyllingfilet og egg. HURRA! Gi meg penger og en kokk. :p

vibeke sa...

Har noen sånne dager jeg også... Men den kommer tilbake.. hehe....

Amalie sa...

jeg skulle også hatt en kokk, tenk hvor mye enklere alt ville vært!:)

vibeke sa...

Enig med du.... Kokk hadde vært genialt... Søskenbarne mitt skal bli kokk,så jeg skal leie henner når hu er ferdig utdanna... Og takk for det.. vi hadde en super kveld sammen... kunne dessverre ikke legge ut bilde av gutta....