mandag 15. mars 2010

Steike for en start på uka!


Mandag starter jeg jo alltid dagen med å gå på vekta, denne gangen var det et trist syn. Ned 100 gram, faen ikke en menneskelig mengde med melkesjokolade engang. Men shit au, bedre lykke neste uke. Kan kanskje ha med det å gjøre at jeg spiste en uhorvelig mengde mat i går samt drakk 2 liter vann før jeg la meg? Lurer meg selv til at det er grunnen iallefall. Dro på skolen hvor jeg leste enda mer om schizofreni, mens Silje sang "leaving on a jetplane" og gamle tragiske ballader for full hals. Latter og røykepauser ble det nok av. Jeg røyker ikke selv, men passiv røyker kommer jeg iallefall til å bli iløpet av disse bacheloroppgaveukene. Hello lungekreft. Bedre blir det neppe i påsken da familien sitter å røyker som om hver røyk skulle være den siste på denne jord.

Klokken 2 kom Christel og Carolina. Vi suste å hente Ina. Dro til søfteland å spiste deilig tapas på eltoro. Mye og god mat for en billig penge. En liten trip down memory lane fra Silje fikk vi også - fikk et innblikk i Siljes oppvekst med naboen som det neppe gikk godt med, hun hadde jo tross alt et sært navn og rommet i garasjen og bakken hvor silje syklet for første gang. Etter det suste vi til Hagevik eller Hagavik - helt ettersom. Etterlot Ina på "institusjonen søsterhjemmet" før vi gærninger lekte hopp med bilen. Tok tilfart over en homp og ropte for full hals når det kilte i magen - snudde - tilbake over samme hoppet. Helt til jeg ble kvalm. Enda jeg hadde så stolt forklart "jeg elsker karuseller som går rundt og rundt - blir aaaldri kvalm".

Har hatt en fabelaktig ettermiddag med disse tuppehønene:





Alle i klassen har nå betalt klasseturen, så nå er mine skuldre senket.

Hatt en fin dag?

2 kommentarer:

vibeke sa...

koselig innlegge og søte tuppehøner...

Takk for at du tok turen innom meg..

Ønsker deg en superdag..

klem..

Amalie sa...

takk for det!:)