fredag 12. mars 2010

Liste!

I dag startet jeg dagen kl 09.00, ble vekket av en hyggelig telefonsamtale. Etter det måtte jeg for å sortere ut alt jeg skal gjøre i dag - lage en liste! Og som du ser på bildet, er listen ikke helt kort. Men når du først ser på bildet kan du jo også se at jeg faktisk har fått krysset av i noen bokser også. Ikke verst det, før klokken 11.00 på en fredag. Men har masse igjen å gjøre. Hvordan rekke alt dette og gå på seinvakt på Haukeland etterpå? Det må da gå på et vis.

I dag skal jeg og Silje lese hver for oss i forbindelse med bacheloroppgaven. Så jeg tar med meg litt lesestoff på jobb, i tilfelle det blir en rolig vakt. Jeg kan vel bare drømme om det. Men å håpe er vel lov?

Men nå må jeg komme meg opp å jobbe videre med denne eviglange lista. Kjenner kroppen higer etter litt frokost også. Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: