torsdag 4. mars 2010

Motivasjon? Ja DER er du!


.... Og velkommen skal du være! Jeg har en stund slitt med motivasjon både for skole og alt dette med spising og trening. Jeg har spist riktig, men motivasjonen har ikke vært på topp, og når det kommer til treningen har jeg vel mer eller mindre vært støttemedlem de siste mnd. Men fikk meg et godt dytt i ræva! Og det gjorde at jeg nå har vært på sats to dager på rad! Stolt av meg selv faktisk. Velværefølelsen man får etter en treningsøkt er helt enestående. Skal få til en gang til denne uken, sannsyneligvis lørdag tenker jeg. Gangsperren er meldt sin ankomst allerede, tenker det blir verre i morgen. Men det er litt godt å kjenne at kroppen har jobbet!

I dag hadde jeg heltidsevaluering i praksis. Det gikk kjempefint. Fikk utrolige gode tilbakemeldinger av kontaktsykepleieren jeg har gått sammen med. Og måtte gi henne og noen. Hun er muligens den flinkeste sykepleieren jeg har møtt. Faglighet har alltid vært høyt prioritert og hun har en yrkesstolthet over jobben hun utfører at det regelrett smitter. Gav henne en avskjedsgave i dag og så takk for meg. Hun har fri i morgen, så det var adjø. Vemodig. Det er trist å være ferdig i praksis, men godt på den andre siden. Et steg nærmere målet.


Tommeln opp for at jeg er ferdig i praksis, har fått meg nye ørdeobber, tegnet et søtt romvesen i gårkveld sammen med pasientene på tegnerommet og ikke minst har jeg vært på sats!


ENDELIG føler jeg meg motivert!

4 kommentarer:

Jannike sa...

NYdelig bilde av deg, Amalie:)

Anonym sa...

Det er deilig med motivasjon!

Anonym sa...

Gratulere med bestått praksis kor Søt du er på bilde

Anonym sa...

Gratulere med bestått praksis kor Søt du er på bilde