lørdag 13. mars 2010

Min fantastiske lørdag

Jeg har hatt fri i dag og det var deilig å kunne sove lenge uten å skulle rekke noe. Det var skikkelig digg å sminke seg med rene koster og kvalitetssminke. Her er bilde av hettejakka og gensern jeg kjøpte i går:


y0?

Ikke fullt så y0, men liker fargen da!


Etter litt frokost gikk jeg på bussen til laguneparken. Brukte noen timer der, sullet for meg selv. Det var mildt sagt koselig. Jeg burde skamme meg. For jeg endte selvsagt opp med noen ting også.. Føler en skjenneprekentelefonsamtale fra mamma nærmer seg..

Bukse, lipgloss og øredobber fra H&M, filmen fra playcom og body lotion fra body shop!

Denne er helt fantastisk, anbefales!


På lørdager spiser man jo noe godt, og jeg laget noe som Silje lagde her om dagen når jeg var der. Det anbefales på det sterkeste! Lite karbohydrater - men masse god smak i!


mmm mmm mmm



3 kommentarer:

vibeke sa...

Mye fint du har kjøpt deg. Og de filmene er blandt mine favoritter...

Og takk for kommentaren,Monstrene er søte de...

Jannike sa...

Lekre kjøp:) :) :) elskar body shop!:)

ikkje rart du likar fargen på toppen din, ekstremt kledeleg til deg:) :) :)

ha ein kjekke søndagskveld:)

Amalie sa...

Ja er fornøyd med mine små kjøp:D Men skal ærlig innrømme at den toppen frister litt i korallfarger;) Den er til vurdering!:P