onsdag 17. mars 2010

Faceshowoff

Det er ikke til å legge under en stol at jeg har gått ned om ikke alt for lenge 25 kg. Jeg har brukt litt tid, men det er også grunnet en tre mnd lang pause pga India, julen, manglende motivasjon etc. Men alt i alt har det gått ganske bra må jeg si. Har enda en del igjen å gå på. Men for en god stund tilbake la jeg ut sammenligning på ansiktet mitt fra mai 09 til august 09, det var dette bilde:

Får nesten litt grøss når jeg ser dette..


Det er vanskelig å se forskjellen selv når man ser seg selv daglig i speilet. Men når man ser bildene kan man jo se at "joh har visst forandra meg litt". En ting er felles ser jeg nå - jeg er like bleik.

Meg mars 2010


Forskjell?

11 kommentarer:

Jannike sa...

eg har alltid syns du har vært vakker, Amalie:)

men ja du har forandra deg og ser veldig bra ut:)

var det i mai-09 du starta med ketolyse? du har also gått ned 25 kg på under eit år?

du er utruleg tøff og sterk og beundra deg virkeli for at du har klart det! håpar eg klare å være like sterk som du!

fortsatt lykke til:):) :)

Amalie sa...

åhh takk jannike!:) starta på ketolyse i juni, de ti første kg gikk på 6 uker, resterende har tatt en god del tid altså:) Men takk for det=)

Amalie sa...

åhh takk jannike!:) starta på ketolyse i juni, de ti første kg gikk på 6 uker, resterende har tatt en god del tid altså:) Men takk for det=)

vibeke sa...

Ser forskjell,men du er like vakker uansett;o)

Og takk for kommentaren;o))

Mariann sa...

VELDIG stor forskjell! Har merka det masse på bildene av deg nå etter jul :)
FLINKA :)

Stine Elise sa...

Det var kjempestor forskjell! En ting som ikke har forandret seg er det hjertelige smilet ditt ;)

Ellers så syns jeg, hvis vi ser bort ifra at du har blitt smalere i ansiktet, at du ser friskere og sunnere ut og huden er annerledes! Fantastisk :)

Julie sa...

Hei! jeg har trukket deg ut som en av vinnerne av et solkort! Legg igjen mailadressen din i kommentarfeltet mitt, så ordner vi sendingen:)

Idun sa...

Veldig beundringsverdig! Blir heilt misunnelig! Kjempeflink er du:) Og ser sunn, glad, pen og frisk ut:)

Henriette Kj sa...

Fy søren, så flink du har vært :) Du burde være stolt av deg selv! Fin blogg forresten :)

Amalie sa...

Tusen takk for alle kommentarer!!:) Betyr masse=)

Charlotte sa...

Du er kjempe flink! Det er ikke lett å endre levesett.. :)

Og alle de pene trekkene dine kommer bedre og bedre frem!