fredag 5. mars 2010

FINITO!

....i praksis! Ja det er jeg! Hadde en skikkelig fin dag. Travelt - men gøy. Klokken 2.00 satt vi på vaktrommet å hadde ukeslutt. Ingri hadde med sjokoladekake og jeg hadde kjøpt mer enn nok snop. Jeg fikk presentert det tiltaket mitt for avdelingen - et bedre skjema for kartlegging av barn av psykisk syke foreldre. Fikk gode tilbakemeldinger på det! Fikk spørsmål i dag fra en av de ansatte "savner du ikke alt snopet?". Igrunn gjør jeg ikke det. Men av og til tenker jeg selvsagt på det. I neste pause på ketolyse har jeg tenkt å innta disse karbohydratbombene:


NAM!


Men har enda ikke et skikkelig savn, men det må være disse fire tingene jeg har mest lyst på visst jeg skal spise karbohydrater!

Visst du er på diett av noe slag, hva ville du spist visst du skikkelig skulle skeiet ut?

Ingen kommentarer: