onsdag 10. mars 2010

Ut å feire Cathrine!

... Hun har ikke bursdag! MEN hun fikk B på eksamen i forskningsartikkelen! Gratulerer til henne! Så jeg ligger nå her på sengen å venter til hun har ordnet seg ferdig! Vi skal nemlig ut å ta et glass vin å feire litt.

Fantastisk skjønne Cathrine!


Siden jeg er klar og vel så det fant jeg ut at "la oss ta en runde med kamraet". Så har tatt sikkert tusen bilder av alt mulig her inne på rommet, inkludert meg selv.

Selv om ikke hele t-skjorta vises, så må jeg jammen ta skryte av at det er min tommy hilfiger skjorte jeg kjøpte i New Delhi! En liten favoritt faktisk!

Prøvde å ta et bilde som visste at "heyy jeg har faktisk fått litt langt hår" Men jah! Det ser jo litt langt ut?

Tigi bed head - denne kule saken her er min favoritt hår ting i hele vide verden! Den lukter så godt at jeg faktisk en gang smakte på det! Ikke like godt! DAMN den skulle vært i parfymeform!

MEN nå skal jeg prøve å sette litt fart i Cathrine!

3 kommentarer:

vibeke sa...

Gratulerer til venninna di og kos dere masse... flotte bilder;o)

Stine Elise sa...

DU er nyydelig Amalie! Virkelig en inspirasjon for meg akkurat nå! Trenger motivasjon ja!! :D

silje sa...

Hei du... sikker på du ikke kjøpte t-skjorten på Mike & Spence??? tihihih... Gratulerer så masse, masse md B`en din Kathrine.... stor klem fra silk