mandag 22. mars 2010

Haum svit haum!


Hjem - kjære hjem!

I dag er det Mandag! Mandag! Og jeg reiser hjem på onsdag! Jeg er så klar for å reise hjem. Riktignok er jeg ikke hjemme 24 timer etter reisestart. Men jeg koser meg alltid på togturen oppover. Det er så mye jeg gleder meg til med å komme hjem igjen!

Jeg og min lillesøster i julen! SAVN!


Jeg kjøpte i forrige uke den gensern jeg hadde tenkt på en stund. En rosa/korallfarget genser. En farge jeg aldri hadde trodd jeg kunne kle. Men syns faktisk det er en ganske knall farge om jeg må si det selv! De hvite øredobbene er kjøpt på H&M til en latterlig billig penge - 30 kroner:




Lenge siden jeg har skrevet om musikk nå. Topp 5 sanger for tiden er:

Panic! At the disco - The only difference between martydom and suicide is press coverage
OneRepublic - All the right moves
Skillet - Rebirthing
Godsmack - Running blind
Papa Roach - To be loved!

Jeg har BTW vunnet noe på en blogg for første gang. Jeg har vunnet et solpass fra www.blondejulie.blogg.no. Det er en blogg jeg leser fast for mat, trening og motivasjonstips. Anbefales.

Au revoir!

7 kommentarer:

vibeke sa...

Hei og Hå..

God tur hjem når den tid kommer... Huse ligner sjukt på mamma sitt hus;o)
Du kledde den fargen..Vakker der du..

KOs og klem..

ps: Thanx for kommentaren.koselig koselig... det var godt også;op

Henriette Kj. sa...

Takk takk :) Fine øredobber btw :)

Jannike sa...

fint bilde og du kler den toppen veldig godt:)

Kamilla sa...

Fargen var kjempefin på deg :O)
Og det er kjempestor forskjell på bilda dine!
Du er kjempeflink!
Misunnar styrken som ligg bak alt arbeidet!

Hugs:O)

Amalie sa...

tusen takk for flotte kommentarer!:)

Jannike sa...

sv: godt å høyre at eg ikkje har ødelagt alt strevet! og spesielt godt å høyre at eg kanskje får ein pangstart! det var motivasjon! tusen takk :) :) :)

Ella sa...

Jeg har helt like øredobber, bare i turkis! Kjempefine, og såå billige!