lørdag 13. mars 2010

Det å være jente er DYRT!

...og jeg stemmer for at vi jenter bør få litt fradrag på skatten grunnet dette. Vi jenter "må" ha masse saker for å føle oss vel og bra med oss selv. Fikk lønning i dag, så etter betalte regninger hev jeg meg igang med den lange listen. Fikk gjort veldig mye, shopping lå derimot ikke på den listen. Eller jo! Å kjøpe atkins sjokolade og te stod på listen, men ikke alt det andre. Jeg har kjøpt påfyll på en del "forbruksvarer" vi jenter bruker. Eks: ID bare minerals foundation, bare den kostet 445 kr. Samt bronze pudder, hårstrikk, hårband og hårkliper til 150 kr. Det er sånt man bare må ha? Og 100 kroner på Lee Stafford beskyttelsesspray for rettetangen. Det er jo et must. Handlet også en hettejakke, en genser på BikBok, og en t-skjorte på H&M. Jeg har hatt en kjempefin dag med andre ord. Jeg har faktisk vasket sminkekostene mine i kveld, så i morgen når de skal brukes på den nye sminken er de rene og fine! LYKKE!


Dette vakke billig!

Og så har jeg vært på seinvakt og vakten var fin!


Ingen kommentarer: