tirsdag 30. mars 2010

Prosjekt: Kvinnfolkemne

Da jeg gikk på ungdomsskolen skulle vi alle lære å strikke. Etter mange håpløse forsøk ble jeg og læreren enig i at visst jeg klarte å strikke en helt rett firkant ville det holde, mens andre strikket luer og lester. Etter den tid har jeg prøvd flere ganger, men ikke fått det til. Men nå har jeg og strikkepinnene fått et gjensyn.

MÅL: Å strikke noe som kan ligne et skjerf

Har så vidt begynt, og allerede er det småfeil her og der, men det er vel litt sjarm? Satser på det. Et overordnet mål med det hele er å gå opp et hakk som kvinnfolkemne. Jeg er ikke der i livet at jeg har lyst å slå meg til ro, men visst den lysten en gang skulle komme kunne det være greit å kunne noe? Sånn som f.eks strikking? Jeg har lært meg å lage hjemmelaget kjøttkaker, og at man ikke kan vaske rødt sammen med hvitt. Det er flere emner jeg skal gå gjennom i mitt prosjekt: kvinnfolkemne.


ITS ON!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Go girl! Det er kjekt når en får noe til!