mandag 8. mars 2010

Starten på en ny uke!

Ja nemlig! Jeg ser nå at jeg ser jo faktisk helt dust ut når jeg nettopp har våkna! Og det er ikke rart jeg har vondt i ørene når jeg klarer å sovne av med øredobbene i, jævli lite godt igrunn!


Mandag starter jeg med å gå på vekta. Prøver å bare holde meg til en gang i uken, til tider klarer jeg det bare ikke. Men uansett, ned 0.7 kg fra forrige uke. Får si meg fornøyd med det. Det er jo ikke store nedgangen, men det er iallefall ned. Totalt 23.7 kg nå. Bare hundre fuckings tusen igjen.


I dag var første dag på bacheloroppgaveskriving. Skal skrive oversiktsartikkel om Animal-assisted therapy i psykiatrien. Spennende blir det, og sannsyneligvis vanskelig. Har i dag printet ut gamle eksamensoppgaver, skrevet en plan etc. Etter skolen dro jeg å trente, det var digg!


De hadde tilbud på paprika på butikken!

Jeg laget meg en deilig wok til middag

Har lånt meg en roman om en jente som skriver om tvangstanker og handlinger. Dette fasinerte meg i praksis, så tror dette kan bli spennende.

Her sitter jeg å putler med skolearbeid i skrivende øyeblikk!


Satser på en særdeles fin uke! Gjør du?

4 kommentarer:

Jannike sa...

woken såg sjukt god ut!:) oppskrift? :)
ned 0,7 er slettes ikkje verst, fornøgd berre det er nedgang eg. Siste veka gjekk eg ned berre 0,2 :S menmen.. nytt mot denne veka!

ønska deg ei finfin veke, Amalie:)

vibeke sa...

16 dager igjen til Påskeferie... Jeg er en ny følger av din blogg,og liker den veldig godt... Woken din så innmari god ut..

Ønsker deg en super Tirsdag..

Klem...

Amalie sa...

Ja nå er det 16 dager igjen! DEILIG! Oppskrift på woken skal nok komme!:)

takk vibeke! Skal ta en titt på bloggen din også!=)

Kamilla sa...

sv:
Takk for det amalie.. har ikkje så altfor god trening på bloggskriving men.. det er no det det er :P
Fin blogg du og har!
Spennande å følge med deg :o)